суботу, 8 квітня 2023 р.

"Хочеш бути здоровим? Будь!"

    7 квітня Міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я, яка об'єднала у своїх рядах представників 191 держав світу. Цього дня в 1948 році набув чинності Статут Всесвітньої організації охорони здоров’я, підписаний у липні 1946.
    В бібліотеці проведено годину спілкування "Хочеш бути здоровим? Будь!". Марія Мельник, завідувачка бібліотекою розповіла про здоровий спосіб життя, про те, що здоров’я треба шанувати змалку. Наголосила,  такі заходи дозволяють ще раз голосно нагадати всім і кожному -  здоров’я  це безцінний скарб. 
     Присутні слухали приказки, прислів’я та вислови відомих і знаменитих людей про здоров’я.
    Цікавою та захоплюючою була дискусія про здоровий спосіб життя.
  Марія Мельник привітала всіх з великим святом Благовіщення, побажала Божого благословення, здоров’я, спокою, перемоги для України.       



Немає коментарів:

Дописати коментар