неділю, 23 квітня 2017 р.

Мозковий штурм "Здоров’я у твоїх руках".

     7 квітня Міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я.  Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я, яка об'єднала у своїх рядах представників 191 держав світу.  Цього дня в 1948 році набув чинності Статут Всесвітньої організації охорони здоров’я, підписаний у липні 1946. З 1950 року Всесвітні дні здоров’я відзначаються щороку 7 квітня, і щоразу вони присвячені певним темам.                           Цьогорічна  тема Всесвітнього дня здоров’я  -  депресія.  Депресія – це захворювання, яке характеризується постійним станом зневіри і втратою інтересу.  Від депресії страждають люди різного віку, всіх категорій населення і в усіх країнах. Ризик депресії погіршується бідністю, безробіттям, життєвими подіями, такими як втрата близької людини або розрив стосунків, фізичною хворобою і проблемами, викликаними алкогольною чи наркотичною залежністю. Девіз цьогорічної кампанії: «Депресія: поговорімо».
     В бібліотеці було проведено  мозковий штурм "Здоров’я у твоїх руках".  Марія Мельник, завідувачка бібліотекою  розповіла про здоров’я, яке треба шанувати і примножувати, а не витрачати, а також про різні проблеми зі здоров’ям, яке непокоїть людство.
     Модераторами мозкового  штурму були Віта Куєвда та Наталія Олійник, які ставили питання і присуджували бали за відповіді учасникам. А також присутні слухали приказки, прислів’я та вислови відомих  і знаменитих людей про здоровя.
     Цікавою та захоплюючою була дискусія про здоровий спосіб життя для учнів.     







Немає коментарів:

Дописати коментар