неділю, 23 серпня 2020 р.

«Україно, моя Україно, ти для мене струна золота»

   Ми з Вами є свідками подій, які мають доленосне значення для майбутнього нашої держави, загартовують дух української самосвідомості, виховують в кожному повагу до своєї Батьківщини, до її Прапора та незалежності.
   Тільки почуття любові й глибокої гордості за Україну разом із твердою вірою в її світле та величне майбутнє, у святість цієї прекрасної землі дає кожному українцеві, незалежно від того, молодий він чи сивий, чи живе він в Україні, чи в інших краях, право стверджувати: це моя країна, мій народ, моя Україна!
      Свято Незалежності України вже стало чудовою нагодою для всіх жителів нашої держави, для всіх українців. Нехай світла мрія про розквіт нашої країни окрилює усіх нас на добрі справи, а день прийдешній принесе почуття радості від усвідомлення власної причетності до будівництва нашого рідного дому, ім'я якому – УКРАЇНА.  
     З нагоди головних державних свят нашої країни Дня Державного Прапора України та Дня Незалежності України у Гаврилівській центральній бібліотеці пройшов святковий онлайн- колаж «Україно, моя Україно, ти для мене струна золота». Учасники свята: Роман Мельник, Влада і Віка Куєвди, Діана Урбанович – мати Україна, Андрій Гавкалюк, Яна Олійник з мамою Галиною, Іванна Лацко, Тетяна і Ірина Сідляр, Володимир Мельник, Роман Гавриляк, Наталія Варищук, Вікторія Юрчак, Наталія і Ірина Грицяк, Павло Одокій, Вероніка Богдан з мамою Тетяною, Анна Грицяк з мамою Мар’яною. Зачаровували мелодійним співом виконавці пісень: Христина Хабайлюк «О, Боже дай нам з неба миру», Іванна Одокій «Це моя земля», Софія Демчук «Україно, моя Україно», Анжеліка Хабайлюк «Як у нас на Україні», Віта Хабайлюк «Я маленька україночка». 
     Пісню про Україну, яку написала жителька села Гаврилівка Ірина Варатік вперше виконала Вероніка Андрусяк.
    Милозвучно і майстерно виконав гімн «Боже великий, єдиний» постійно діючий при бібліотеці жіночий клуб «Берегиня».
     В бібліотеці організована книжково-мистецька виставка «Україно, доки жити буду, доти відкриватиму тебе» знайомить відвідувачів з минулим і сьогоденням України, з нелегким процесом державотворення, де згадуються імена та постаті великих українців, котрі в різні часи прославили Україну. 
    На вишитих рушниках представлений альбом «Мужні сини твої, Гаврилівко!», де зібрані матеріали про захисників Батьківщини, які сьогодні відстоюють суверенітет і захищають територіальну цілісність нашої держави. 
    Святкування державних свят в бібліотеці дає можливість залучати дітей та молодь брати участь безпосередньо у святкуванні, вчить їх шанобливо ставитися до цінностей українського народу, до оточуючих, любити свою Батьківщину і вміти переборювати труднощі.









 



Немає коментарів:

Дописати коментар