суботу, 29 вересня 2018 р.

"Мої роки - моє багатство" літературно-музичне свято

     «Поки ми молоді, старість бачиться нам такою далекою і навіть неможливою. Здається, що ми завжди будемо молодими, але… Роки минають швидко, і в якусь мить людина починає розуміти, що вона поповнює ряди бабусь та дідусів».
     Другий місяць осені починається з особливої дати – Міжнародного дня людей похилого віку, проголошений Генеральною Асамблею ООН. В Україні відзначати цей день почали з 1991 року.
   Так в Гаврилівській бібліотеці відбулося літературно-музичне свято «Мої роки – моє багатство». Ведучими свята стали Христина Хабайлюк та Іванна Одокій. Учасники: Андрій Гавкалюк, Аліна Глинчак, Володимир Мельник, Анастасія Литвинишин щиро з інтонацією декламували вірші «Мене бабуся розуму учила», «Допоки нас чекають наші мами», «Любити старість», «Чому мені тепер співається».
     Звучало багато музичних дарунків для односельчан - «А вже осінь…», «Пісня про матір», «Літа минають», «Люба матуся і любий татусь», «А я бажаю вам добра» від Христини Хабайлюк, Іванни Одокій, Павла Одокій, Анастасії Вельган та Тетяна Король
Дотепною та захоплюючою виявилась сценка «Бабуся в окуліста», яку зіграли молоді актори - Наталія Петрик і Павло Олійник.
     Завідувач бібліотекою, Марія Мельник подякувала всім учасникам і присутнім та запросила їх до солодкого столу.
     Свято відбулось в теплій, щирій обстановці, запрошені були вдячні, що їх не забувають, що про них пам’ятають.



Немає коментарів:

Дописати коментар