середу, 4 червня 2014 р.

Урок-застереження ,,Не спалюй своє здоров'я".

Всесвітня організація охорони здоров'я в 1987р. оголосила 31 травня Всесвітнім днем боротьби з тютюнопалінням.Перед світовою спільнотою було поставлено завдання-досягти того,щоб у 21 столітті проблема тютюнопаління зникла.Боротьба з нікотином продовжується.І цей день уся світова спільнота вважає за необхідне якнайкраще поінформувати про небезпечність уживання тютюну.До Всесвітнього дня боротьби з тютюнопалінням наша бібліотека провела урок-застереження ,,Не спалюй своє здоров'я " з учнями 10 класу.Присутні одержали багато корисної інформації про шкідливість куріння,його негативний вплив на організм,про те,як позбавитися цієї шкідливої звички,зберегти своє здоров'я і зробити своє життя щасливим.Відомо,що,покинувши палити,людина не тільки збереже власне здоров'я,але й перестане шкодити здоров'ю оточуючих.

Немає коментарів:

Дописати коментар