середу, 20 травня 2015 р.

Просвітницька година "Моя сім’я, моя родина в житті і долі України".

15 травня - міжнародний день сім’ї, а 18 травня - день музею. З нагоди цих свят наша бібліотека провела просвітницьку годину "Моя сім’я, моя родина в житті і долі України".
Ведучі Христина Хабайлюк, Володимир Сідляр та бібліотекар Марія Мельник розповіли про Україну. А Україна - це наша родина. А як сильна родина, рід, сім’я - міцна буде наша ненька
Україна. Згадали забуті родинні свята, звичаї, щоб відродити їх у наших родинах, бо нам, як ніколи, не вистачає родинного спілкування, підтримки у тяжку хвилину, та й хвилини радості повинні нас єднати. Захід проходив в кімнаті - музею, де бібліотекар Марія Мельник провела і екскурсію. Присутні мали можливість ознайомитися з різними старовинними експонатами.







Немає коментарів:

Дописати коментар